قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت پی سی پارت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی پی سی پارت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

2-کالای خریداری شده بعد از 24 ساعت کاری ارسال خواهد شد.

1-کلیه کالاهای سایت پلمپ بوده و دارای گارانتی اصلی شرکتی میباشند و در صورت بروز مشکل،کالا ارسال شود برای شرکت گارانتی و یا فروشگاه .قبل از ارسال با بخش پشتیبانی تماس گرفته شود.

2-کلیه محصولات با گارانتی معتبر اصلی ارائه خواهد شد.

لطفا در خرید خود دقت کنید

مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه‌های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.

3-فروشگاه: فروشگاه اینترنتی پی سی پارت به عنوان فروشنده

4-سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی پی سی پارت به آدرس  pcpartcity.com

5-محتوای سایت: کلیه اطلاعات من‌جمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ

6-کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت فروشگاه اینترنتی پی سی پارت شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.

7-عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.(عضویت اشخاص حقوقی صرفا از طریق عضویت نماینده حقیقی مجاز شخصیت حقوقی امکان پذیر خواهد بود.)

8-مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

9-سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

10-استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن در لحظه کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی

 

شرایط انعقاد برای خرید از سایت
 

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

1-مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی پی سی پارت  جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.

2- سفارش ثبت شده پس از بررسی کارشناسان نیایش توسط قسمت هماهنگی با مشتری مورد بررسی قرار میگیرد و پس از بررسی به هیچ عنوان قابل لغو نخواهد بود.

3-با توجه به ثبت سیستمی سفارش و نداشتن فاکتور رسمی برای اشخاص حقوقی به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

4-– امکان پرداخت در محل به هیچ عنوان وجود ندارد.

5-لطفا از خرید خود اطمینان حاصل نمایید چرا که هیچ گونه تعویض و پس گرفتنی بعد از فروش برای ما قابل انجام نمی باشد.

برای ارتباط با تیم پشتیبانی با شماره های زیر در تماس باشید.

02634232949

09157633682

09196647008

 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.